Baharın Çocuğu

Ben baharın çocuğuyum. Baharı severim en çok. Yazın sıcağından kışın soğuğundansa, baharın güneşli, ferah ve serin havasına aşık doğmuşum. Yağmurlar benim heyecanım güneş benim müjdecimdir. Çiçekler içimi coşkuyla doldurur rüzgârla kıpırdanırlarken. Toprağa oturup saatlerce o esintinin o yaprak hışırtılarının arasında oturabilirim. Kendimi dinleme fırsatı verir bana doğa. Sakinleştirir. Oturup bi ağacın altına iç sesim susana kadar beklerim. O konuşur konuşur.. sinirini atar heyecanını yaşar üzüntüsünü ya da mutluluğunu anlatır. Beni hafiflettikçe hafifletir. Tüm anlatacakları bitince dışardaki sesleri duymaya başlarım. Kendi dünyamdan çıkıp gerçek dünyaya dönüveririm birden. Ve kalkar giderim yoluma tekrar. Yükümü atmış hafiflemişimdir çünkü.

Oyüzden aynı işin başında saatlerce bile değil dakikalarca oturmak bile çoğu zaman ağır gelir bana. Ben hareket etmek için doğmuşum. Kıpırtıyı seviyorum. Yürümeyi koşmayı zıplamayı seviyorum. Kendi içime çekilip sakinleşmeyi de seviyorum. Doğaya, insanlara, hayvanlara olan düşkünlüğüm de belkide bu yüzden.. seviyorum canlılığı. Suyun akışını, yağmurun yağışını, toprağa basmayı, gündüzleri gölgelerde olup geceleri bol bol yürümeyi :)

Ben yaşamayı seviyorum özetle :) Yaşamamıza izin veren, sevmemize izin veren ve en önemlisi tüm bunların farkında olabilmemizi sağlayan, bizi diğer canlılardan ayıran 'aklımızı' veren Allah'a hamd olsun..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Eğitimci Olarak; Anne

İSLAM VE İNSANLIĞIN GELECEĞİ

Yine Yeniden!