3 Aylık Bebekle Okula Gitme Sorunsalı

  Nedense etrafımdaki herkes beni okula bebekle gelmeye özendirdi bugün. Özendirdi diyorum çünkü gittiğim her yere Meryem'i de götürme arzusu kapladı içimi. Fikirlerimi insanlar ne kadar kolayca değiştirebiliyorlar valla kendime şaşırıyorum ama belki de bunu gerçekten yapmalıyım.

  Derste ağlarsa o anda nasıl davranmam gerektiğini bilmemek beni tedirgin ediyor açıkçası ama bu duruma da adapte olmalıyız kızçemle sanırım :) Zira bu çocuğun ne annesi yerinde duran bir anne ne de babası yerinde duran bir baba. Çocuğun daha kırkı çıkmamışken arabayla uzun bir yolculuk yapıp birde üstüne 3 gün tatil yapmış bir çekirdek aile olarak gezmeyi sevdiğimiz pek ala ortada. O zamanlar üniversite 2. sınıfı okuyan eşim ailemle tanışmaya geldiğinin ertesi günü arkadaşlarıyla Portekiz'e uçmuştu gezmeye. Onun için yarın öbür gün üçümüz beraber yurt dışına gitmeyi denediğimizde küçük tavşanımın da bu duruma alışık olması lazım tabi :) 

 Tüm bunlar bana şunları düşündürdü bugün; gelecek için planlarımı hayallerimi gerçekleştirebilmem için bir şeylerin bana engel olmasına izin vermektense o şeylerle yola devam edebilmeyi tercih etmek en akıllıca fikir olsa gerek! Dur durak bilmeden kendime, aileme emek vermezsem ben bugün, hayalini kurduğum hiç bir şeye de sahip olamam.
  
  O zaman haydi bakalım Şeyma; Yol açık, yola çık...
  
  

  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Eğitimci Olarak; Anne

İSLAM VE İNSANLIĞIN GELECEĞİ

Yine Yeniden!