Kırıyorum Kabuklarımı!

  Keşifteyim.. İç dünyama doğru bir yolculuktayım. Şu aralar yaptığım tek şey okumak, araştırmak.. Kendimi arıyorum satır aralarında. Okuduğum her cümlede yüreğimin "işte bu!" demesini bekliyorum. Bu yolda öğrendiğim her bilgi beni çocukluğuma götürüyor. Bir daha yaşıyorum beni etkileyen şeyleri. Zihnim kendini yeniliyor sanki. Ya da yenilemeye çalışıyor.

  Yolumu arıyorum işte. Bir şeyler rahatsız ediyor. Ruhum bir şeyleri reddediyor.. Bir şeylerin özlemini duyuyor.. Bende onu bulmaya çalışıyorum.

  Ve uzun müddettir basamakları iniyordum. Elimde değildi. Çıkmak için güç bulamıyordum kendimde.. Yalnız hissediyordum. Mutsuz hissediyordum. Adım atacak halim yoktu. Hiçbir şey yapmak istemiyordum. Ve bu halimi kendime yakıştıramadığım için daha da daralıyordu ruhum.

  Ama şu sıralar ruhumun çektiği bu sancılar artık filizlenmeye başladı. Bir tohumdum. Kabuğumu çatlatırken canım yanıyordu. Ama nihayet gideceğim yolu bulmaya başladığımı hissediyorum. Büyüyorum. Evet canımı yakıyor çoğu zaman bu. Ama yinede büyümeyi sevmeye başladım. Ruhum yolunu arıyor. O Son'a kadar da aramaya devam edecek elbet. Ama ben bu halimi kabul etmeyi başardıkça, kendimi kabul etmeyi başardıkça sancılarımında hafiflediğini görmeye başladım.

  Çok yakında basamakları tekrar çıkmaya başlayacağıma inanıyorum. Çünkü kendimle barışmaya başladığımı hissediyorum. o tohumun içinde kalmak için çabalıyordum bir zamanlar. Büyümek istemiyordum. Ama artık bunu istiyorum. Ve karanlık kabuğumdan sıyrılıp güneşi görmenin heyecanını hiç bir şeye değişmeyeceğim..

  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Eğitimci Olarak; Anne

İSLAM VE İNSANLIĞIN GELECEĞİ

Yine Yeniden!